donderdag 13 oktober 2011

Take a chance and get Lucky

Ja ik ben boos. Nee ik heb er geen begrip meer voor.
Hou op met praten, je hebt al zoveel uitgelegd.
Iedere keer weer hetzelfde, ik wil geen kansen meer geven.
Kansen geven en jouw definitie van een kans gaan niet samen in mijn leven.


KLAAR MET KANSEN

Wat versta jij onder het begrip 'kans krijgen'?
Het verteld je dat je je tegen een rand hebt begeven, het eigenlijk
al verpest hebt, en een aantal stappen terug moet doen.

Zoveel soorten kansen.

Eens kans die je krijgt omdat je de vorige niet zag.
Een kans omdat ik weet dat je meer bent dan dit.
Een kans omdat ikzelf ook in deze situatie gezeten heb en weet hoe het kan zijn.

Een kans die je krijgt omdat je het vertrouwen van mij hebt beschaamd. 

Waarom zou ik een kans geven aan jou als je de 1e kans, waarvan ik niet benoemde dat het daadwerkelijk een kans was, verpest hebt?
 Waarom zou ik jou nog aangeven waar mijn veiligheidszone zit als je er eigenlijk al dwars doorheen bent gegaan?

Waarom zou ik me eigen zo willen blootstellen aan jou terwijl je de waarde niet inziet van een kans?
En waarom zou ik mijn vertrouwen opdringen om je het vervolgens weer te laten beschamen?  
Ik weiger om mezelf een blinddoek voor te houden en een kans, een nieuw hoofdstuk van mijn leven, aan je te geven en te geloven dat het goedgaat.

Als je de kans echt zo graag wilde, had je die nooit verprutst toen er nog geen kansen in het spel waren.
Jaren in gevecht met mezelf en de kansen die ik je absoluut niet meer wilde geven.


Ik wil mezelf niet kwijt maar jou al helemaal niet,
Geef me alsjeblieft nog een kans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten