zaterdag 17 september 2011

!@#$*(!AARGHH

Iedereen kent het, een moment van !@#$*(!AARGHH. De kreet. De kreet die eigenlijk vraagt
of ze nou niet even op kunnen houden met aan je kop te zeuren, of ze nou niet even op kunnen houden
met praten.
De Nu-Moet-Je-Echt-Even-Kappen-!@#$*(!AARGHH.

Ik doe het zelf ook. Het !@#$*(!AARGHH moment is er bij mij vaak, dit omdat ik problemen heb
met mijn lontje. Je weet wel, dat ding dat ergens aan je lichaam vast hangt. Bij de meeste dan. Bij mij
is dit dus niet het geval, ik heb er namelijk geen. En even voor de duidelijkheid: Dat is nog erger.
Ik weet ook niet of het kan aangroeien, maar ik probeer het wel. Probeer het pas sinds een tijdje hoor, voorheen projecteerde ik mijn
!@#$*(!AARGHH momenten op mensen die voor mijn gevoel het !@#$*(!AARGHH gevoel bij mij aanwakkerden.

Zij waren de oorzaak, zij waren mijn frustratie-factor. Want oh, wat is het makkelijk anderen de schuld te geven wanneer je helemaal opgaat in je !@#$*(!AARGHH -moment.

Maar dan kalmeerde ik, en leek het net alsof het
!@#$*(!AARGHH moment wegzakte en het vervangen werd door een ander gevoel terwijl ik toekeek naar wat voor spullen me dit keer naast me op de grond lagen te vergezellen.
"Duss.."  is dat andere gevoel. En die "Duss.." momenten, die doen het hem. Die geven me eigenlijk de vraag "Ga je lekker Eva? En nu?"
Ze vertellen me door middel van een vraag, hoe stom ik wel niet bezig ben geweest en als ik mezelf had zien reageren en verwijten tegen de mensen om me heen ik mezelf diep zou schamen.
Je probeert "Duss.." nog te vertellen dat het echt niet jouw schuld was en dat diegene dat gewoon niet had moeten doen op dat moment, dan is het toch logisch dat je zo reageert?
Het enige wat "Duss.." daarna doet is je aankijken zonder een woord te zeggen.
En dat he, daar heb ik een hekel aan. Zeg dan op zn minst iets terug, dan kan ik mijn
!@#$*(!AARGHH herbeleven en "Duss.." er de schuld van geven. Maar daar trapt ie niet in.

En ik ook niet meer. Ik mag dan geen lontje hebben, maar ik heb iets anders. Namelijk de
"TELTOT10EVA,JEKUNTHET".
Zij is mijn beste vriendin en zorgt dat ik niet meer om wil gaan met !@#$*(!AARGHH en "Duss.."

Toch best knap, voor iemand zonder lontje.

Thanks TELTOT10EVA,JEKUNTHET. Dankzij jou is mijn kamer geen zooi meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten